1. Splošni del
1. 1. Vse storitve spletne trgovine Vita Vera (v nadaljevanju »trgovina«), v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-UPB2) in na podlagi mednarodno priznanih kodeksov ter priporočil GZS-ja, opravlja podjetje Vita Vera d.o.o., Dunajska cesta 51, 1000 Ljubljana (v nadaljevanju »ponudnik«).
1. 2. Naročnik oz. kupec (lahko tudi uporabnik) v nadaljevanju pomeni: fizično osebo, samostojnega podjetnika, posameznika, podjetje ali organizacijo, ki ji ponudnik nudi storitve.
1. 3. Pogoji poslovanja veljajo za vse storitve, ki jih nudi ponudnik in obravnavajo pravice uporabnika, delovanje UVI eSports Chair ter vse pravne oz. poslovne odnose med ponudnikom in kupcem, pri vseh pogojih poslovanja.
2. Obveznosti ponudnika in naročnika
2. 1. Ponudnik jamči za točnost podatkov (slik in besedila) na spletni strani Vita Vera. Za morebitne napake pri opisih izdelkov v spletni trgovini Vita Vera ne odgovarjamo.
2. 2. Ponudnik se zavezuje, da bodo storitve opravljene kakovostno in v dogovorjenem roku.
2. 3. Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil: – idenititeto podjetja (ime in sedež ter številko registra), – kontaktne podatke za hitro in učinkovito komunikacijo (e-naslov, telefon …), – bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (tudi poprodajne storitve in garancije), – dostopnost artiklov v ponudbi (v razumljivem roku), – pogoje dostave artiklov ali izvršitve storitve (kraj, način in rok dostave), – da bodo vse cene jasno in nedvoumno določene, razvidno mora biti, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza, – podatke o načinu plačila in dostavi, – podatke o časovni veljavnosti ponudbe, – podatke o roku, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe, in pogojih za odstop (vključno s tem, če in koliko stane naročnika odstop od pogodbe), – pojasnilo o postopku ob pritožbi (skupaj z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci).
2. 4. Vpis osebnih podatkov ob registraciji in ob kasnejšem spletnem nakupu na strani Vita Vera je potreben izključno za pravilno izvajanje storitev. Ponudnik teh podatkov ne bo nikoli posredoval, dal v najem, prodal ali kako drugače trgoval z vašimi osebnimi podatki. Prav tako osebni podatki ne bodo nikoli uporabljeni na način, s katerim se kupec ne strinja. 2. 5 Naročila, sprejeta do 12. ure, se obravnavajo kot naročila, sprejeta v tem dnevu, tako da rok začne teči s tem dnem. Dogovorjeni roki se lahko spremenijo v primeru višje sile, kot je naravna katastrofa, izpad električnega omrežja za daljši čas ali daljše motnje v medmrežju.
3. Sprememba pogojev in soglasje
3. 1. Vita Vera d.o.o. si pridržuje pravico do spreminjanja splošnih pogojev brez predhodnega opozorila. Spremembe začnejo veljati v trenutku, ko so objavljene.
3. 2. Z uporabo storitev v spletni trgovini www.vitavera.si kupec soglaša, da je seznanjen in se v celoti strinja z vsemi zgoraj navedenimi pogoji. Pod pojmom uporaba storitev se upošteva obisk spletne strani www.vitavera.si, iskanje po spletni strani z namenom pridobivanja informaciji o izdelkih, storitvah ali ponudniku, prijava na e-novice in opravljen nakup na spletni strani.
4. Naročanje in postopek nakupa
4. 1. V spletni trgovini www.vitavera.si se izdelke kupuje izključno po spletu (internetu). Oddana naročila se smatrajo kot dokončna. V primeru napačnega naročila ali preklica lahko kupec popravi ali prekliče svoje naročilo tako, da pošlje sporočilo na elektronski naslov narocilo@vitavera.si, ali preko telefonske številke 080 30 25. Podjetje Vita Vera d.o.o. si v primeru, ko ugotovi, da pod navedenimi pogoji ne more izvesti naročila, pridržuje pravico do zavrnitve naročila in vračila kupnine. Do zavrnitve naročila s strani ponudnika lahko pride pred prejemom obvestila “Potrditev naročila”.
4. 2. Postopek nakupa je sledeč: – Kupec po oddaji naročila po elektronski pošti prejme potrdilo o sprejetem naročilu – sprejem naročila. – Ponudnik naročilo pregleda (preveri rok in možnost dobave naročenih artiklov) in naročilo dokončno potrdi ali zavrne (obrazložitev z navedbo razloga zavrnitve) – potrditev naročila. V nekaterih primerih lahko ponudnik kupca tudi kontaktira po telefonu (kontaktna številka – preverjanje podatkov, zagotavljanje točnosti dobave ipd.) Za blago, ki ga ponudnik nima na zalogi v lastnem skladišču, kupca ponudnik sproti obvešča o poteku dobave. Če je dobavna doba zelo dolga in kupec ne želi čakati, lahko kupec to sporoči ponudniku, ki bo artikel odstranil iz naročila in vrnil kupcu morebitna že vplačana sredstva, ostale artikle iz naročila pa po izbiri kupca dobavil ali pa celotno naročilo storniral. Če dobavitelj ponudniku ne potrdi dobavljivosti naročenih artiklov najkasneje do izteka treh mesecev od dneva oddaje naročila, lahko ponudnik naročilo kupca zavrne iz razloga, ker blago ni na razpolago. Z dnem zavrnitve naročilo kupca preneha veljati. Ponudnik ne prevzema nobene odgovornosti za škodo, ki bi nastala zaradi daljših dobavnih rokov ali zaradi ne dobave blaga, ki ga ponudnik nima na zalogi v lastnem skladišču. – Ko ponudnik v dogovorjenem roku blago pripravi in odpošlje, o tem po elektronski pošti obvesti kupca – blago odposlano. Sporočilo vsebuje tudi opis politike vračila blaga in podatke o tem, na koga se lahko kupec obrne v primeru zamude pri dostavi in v primeru pritožbe (narocilo@vitavera.si).
5. Cene
5.1. Vse cene izdelkov v spletni trgovini www.vitavera.si vsebujejo DDV, razen če je izrecno napisano drugače. Cene v spletni trgovini veljajo samo za oddana naročila po spletni trgovini ter za nakup z gotovino po povzetju.
5.2. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti. Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji. Kljub stalnemu prizadevanju, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa in mu hkrati ponudil rešitev, ki bo šla v obojestransko zadovoljstvo. Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo, torej ko kupec prejme elektronsko sporočilo “Potrditev naročila”. Od tega trenutka dalje so vse cene in drugi pogoji fiksirani ter veljajo tako za ponudnika kot za kupca. Popusti, promocijske kode ipd. se ne seštevajo. Dobroimetje registriranega uporabnika na Vita Vera in vsa vplačana sredstva po predračunih se ne obrestujejo!
6. Odstop od pogodbe in reklamacije
6.1. Potrošnik ima pravico v 15 dneh po prejemu blaga (oz. po podpisani pogodbi ali opravljeni storitvi) odstopiti od pogodbe. O tem mora pisno ali preko kontaktnega e-naslova narocilo@vitavera.si obvestiti ponudnika, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok vračila se začne šteti en dan po datumu prevzema blaga. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila blaga. Blago je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 30 dni od oddanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa), prodajalec pa mora potrošniku takoj vrniti vsa opravljena plačila. Zaradi zagotavljanja gotovosti, točnosti in pravočasnosti vračila ter zagotavljanja evidence o plačilih, se vračilo plačila kupcu izvede izključno z nakazilom na njegov transakcijski račun. Vračilo plačila v gotovini ni mogoče! Pri odstopu od pogodbe, kjer je bil koriščen bonus, koda za popust ali promocijska koda, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se uporabniku ne vrnejo. Na podlagi 7. točke, 43. člena Zakona o varstvu potrošnikov potrošnik ne more odstopiti od pogodbe za zapečatene artikle, ki niso primerni za vračilo zaradi varovanja zdravja ali higienskih vzrokov, če je kupec po nakupu oziroma dostavi blago odprl. Zakon ne velja v primeru, ko je potrošnik odprl izdelek in ga poskusil z namenom da preveri, če mu velikost izdelka ustreza. V tem primeru potrošnik lahko vrne ali zamenja izdelek. Potrošnik blaga ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Potrošnik sme opraviti ogled in preizkus blaga v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Prejeto blago mora biti vrnjeno nepoškodovano in v nespremenjeni količini, razen v primeru, ko je blago uničeno, izgubljeno, pokvarjeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. Originalna embalaža je sestavni del artikla in je predpisana s strani proizvajalca (v skladu s 36. členom Zakona o varstvu potrošnikov), zato jo je ob morebitnem vračilu potrebno priložiti tako, kot je bila v prvotnem stanju v času prejetja artikla, torej nepoškodovano in v nespremenjeni količini.
6.2. V primeru reklamacije nam enostaven postopek vračanja artiklov zagotavlja prijetno izkušnjo kupcev pri spletnih nakupih. Če vam blago ne ustreza, nas morate o vaši reklamaciji obvestiti v roku 15 dni od prejema pošiljke. Blago mora biti vrnjeno v roku 30 dni od datuma vložitve vaše reklamacije. Izdelke vrnete na naslov podjetja, ki je naveden spodaj. O svoji nameri nas obvestite na narocilo@vitavera.si. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo. Izdelki morajo biti vrnjeni v originalni embalaži z deklaracijo in ne smejo biti poškodovani, umazani, vidno rabljeni itd. Obvezno mora biti priložen originalen račun in vsa dokumentacija. Stroške vračila pošiljke plača kupec. Če bodo izpolnjeni vsi pogoji, vam bomo v 15 dneh vrnili kupnino v vrednosti nakupa vrnjenih izdelkov ali po želji zamenjali artikel. Stroškov poštnine ne vračamo in niso predmet reklamacije. V kolikor je paket bil dostavljen brez obračunane poštnine/dostavnine, se od zneska vračila odšteje 5€ bruto. Po preteku 15-dnevnega roka od prevzema vračilo blaga ni več mogoče.
7. Varnost, varovanje osebnih podatkov in komunikacija
7. 1. Ponudnik uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov ter plačil. Ponudnik v te namene uporablja 256-bitni SSL certifikat, ki ga je izdala za to pooblaščena organizacija. Za varne avtorizacije in transakcije s kreditnimi karticami skrbita LEGIT d.o.o. in PayPal. Avtorizacije kreditnih kartic se vršijo v realnem času s takojšnjim preverjanjem podatkov pri bankah. Številke kreditnih kartic ali katerih koli podatkov, povezanih s plačevanjem po spletu, ne shranjujemo. Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika. Podatke, ki jih boste posredovali pri registraciji in naročanju blaga, bomo skrbno varovali. Ponudnik za nedoločen čas hrani IP naslove vseh obiskovalcev spletne trgovine UVI eSports Chair, pri registriranih članih pa še: ime in priimek, e-naslov, kontaktni telefon, primarni naslov in naslove za dostavo, državo prebivališča, čas in datum registracije in arhiv komunikacije s ponudnikom. Ponudnik bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo. Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam. Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla ter ustrezno programsko (protivirusno) zaščito svojega računalnika.
7. 2. Ponudnik bo stopil v stik z uporabnikom preko sredstev komunikacij na daljavo le, če ta temu izrecno ne nasprotuje. Oglasna elektronska sporočila bodo vsebovala:
- jasno predstavljenega pošiljatelja sporočila,
- jasno in nedvoumno označbo sporočila kot oglasnega sporočila,
- označbo različnih promocij, akcij in drugih tržnih tehnik – prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih,
- jasno predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil.
Željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo ponudnik izrecno spoštoval.
7. 3. Mnenja uporabnikov spletne trgovine in ocene izdelkov, ki jih kupci napišejo, so del funkcionalnosti trgovine. Namenjene so skupnosti uporabnikov. Mnenje lahko napiše kateri koli registriran uporabnik spletne trgovine Vita Vera, ponudnik pa si pridržuje pravico zavrnitve oz. izbrisa žaljivih, neprimernih in nekoristnih mnenj oz. prispevkov pred dokončno objavo. Z oddajo mnenja ali komentarja se uporabnik izrecno strinja s pogoji uporabe in ponudniku dovoljuje objavo dela ali celotnega teksta v vseh elektronskih in drugih medijih. Ponudnik ima pravico vsebino uporabljati časovno neomejeno in za kateri koli namen, ki je v poslovnem interesu ponudnika, vključno z objavo v oglasih ali drugih marketinških komunikacijah. Avtor mnenja hkrati izjavlja in zagotavlja, da je lastnik materialnih in moralnih avtorskih pravic za napisana mnenja in komentarje ter da te pravice neizključno in časovno neomejeno prenaša na ponudnika.
8. Možnosti plačila
8. 1 Z oddanim naročilom v spletni trgovini www.vitavera.si se zavezujete, da boste glede na izbran način plačila poravnali kupnino. Ponudnik omogoča naslednje načine plačila:
– plačilo preko PayPala (pri plačilih preko spletnega ponudnika PayPal, je cena zaradi stroškov ponudnika višja za 5,5 %),
– plačilo ob povzetju neposredno pošti (poštarju/kurirju ob dostavi).
8. 2 Ponudnik kupcu izda račun na trajnem mediju, z razčlenjenimi stroški in navodili, kako odstopiti od nakupa in artikle vrniti, če je to potrebno in mogoče. Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov na računu in o morebitnih napakah obvestiti prodajalca v osmih dneh od prejema. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov ne upoštevamo!
9. Dostava – prevzem
Ponudnik bo blago oziroma storitev dostavil v dogovorjenem roku. Pogodbeni partner za dostavo pošiljk je GLS d.o.o., vendar si ponudnik pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo. V primeru prevzema pošiljke preko dostavne službe ob prevzemu obvezno podpišite spremne dokumente. V primeru izbire plačila po povzetju ste dolžni poravnati kupnino za dostavljeno blago in stroške dostave, ki jih plačate dostavni službi. Stroške dostave pri nakupih nad 300,00 EUR poravna ponudnik. Kupec je dolžan blago pred prevzemom vizualno in številčno pregledati ter zapisati morebitne vidne poškodbe na embalaži ali blagu. Z nakupom in izbiro dostave z dostavno službo se kupec strinja, da se zaradi lažje komunikacije med njim in dostavno službo na dostavni obrazec zapiše telefonska številka, ki je bila podana ob nakupu. Vse morebitne spore v zvezi z vašim nakupom bo reševalo pristojno sodišče v Ljubljani.